reklama

Jesenné rána s hradom

Jedna z mojich dcér sa narodila v októbri. Na prvé narodeniny som pre ňu vymyslela netradičný darček: každé októbrové ráno počas 4 týždňov som jej odfotila výhľad od nás na Lietavský hrad.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Zatiaľ neprejavuje príliš veľký záujem o tento darček (nedávno mala dva rôčky), ale verím, že časom ho ocení. Mala som síce len obyčajný malý fotoaparát, ale aj tak sa mi podarilo zachytiť úžasnú premenlivosť prírody. Každé ráno bolo iné, ešte aj tie hmlisté mali rozličné tváre.

Tento rok sme zažili október vo veľkej a hlučnej Budapešti a tak mi dobre padne sem-tam si pospomínať na krásne výhľady v slovenských horách. Fotografie boli robené od 1. do 28. októbra 2015.

Obrázok blogu
(zdroj: Diána Marosz)
Obrázok blogu
Obrázok blogu
(zdroj: Diána Marosz)
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
(zdroj: Diána Marosz)
Obrázok blogu
(zdroj: Diána Marosz)
Obrázok blogu
(zdroj: Diána Marosz)
Obrázok blogu
Obrázok blogu
(zdroj: Diána Marosz)
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
(zdroj: Diána Marosz)
Obrázok blogu
Obrázok blogu
(zdroj: Diána Marosz)
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
(zdroj: Diána Marosz)
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Diána Marosz

Diána Marosz

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  78
  •  | 
  • Páči sa:  210x

Som Maďarka z Maďarska, ktorá sa zaľúbila do slovenčiny. Rada objavujem veci, ktoré spájajú naše národy. Milujem stredovekú hudbu, prírodu, literatúru, ľudové umenie a krásu vo všetkom. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu